Odpowiedzi

2010-03-02T19:56:37+01:00
Czasownikowe : Kamil poprosił Kasię o pożyczenie długopisu.
Zrobiono porządek.

imienne :
Angelika jest harcerką.
Mama Oli jest sprzątaczką.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:00:35+01:00
Orzeczenie imienne:
• Moja mama okazała się dobrym przyjacielem.
• Maciek jest bardzo uczynny.

orzeczenie czasownikowe:
•Ola zbiera grzyby.
•Magda pojechała wczoraj do Warszawy.
13 3 13