Odpowiedzi

2010-03-02T20:02:05+01:00
1)
a = 18 cm
b = 1,2 dm = 12 cm
h = 0,05 m = 5 cm

P= (a+b):2*h
P = 75 cm 2
2)
e = 4,8 cm
f = 2,5 cm
P=(e*f):2
P= 6 cm 2
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:03:34+01:00
1.
P= (a+b)*h / 2
a= 18 cm
b= 1,2 dm = 12 cm
h= 0,05m = 5cm

P= (18+12)*5 / 2
P= 30*5 / 2
P= 150cm[kwadratowych] / 2 (dzielimy 150 przez 2)
P= 75cm [kwadratowych]


2.
P= e*f / 2
e= 4.8cm
f=2,5cm

P= 4,8 * 2,5 / 2 (mnożymy 4,8 przez 2,5)
P= 12cm [kwadratowych] /2 (dzielimy 12 cm przez 2)
P= 6 cm[kwadratowych]

NMZC!!!
2 5 2