Odpowiedzi

2010-03-02T20:01:03+01:00
Wspinaczka
alpinizm
nurkowanie
windsurfing
skoki na bandżi
paralotniarstwo
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:01:38+01:00
Sporty ekstremalne :
wspinaczka
narciarstwo ekstremalne
snowboarding ekstremalny
spływy sportowe
spadochroniarstwo
paralotniarstwo
bungee
nurkowanie
parkour
buggykiting
windsurfing
quady
jazda ekstremalna na motocyklu
kitesurfing
Kolarstwo ekstremalne
Off-road i rajdy przeprawowe
Rajdy samochodowe
2 4 2