Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:10:07+01:00
- Synu, kupujemy samochód, tylko musimy się zastanowić o wyborze marki.- powiedział ojciec do syna
- Najlepiej jakiś samochód japoński - odparł syn
- Dobry wybór. Samochody japońskie się prawie nie psują, a cena nie jest wygórowana. Tylko jest dużo marek tych samochodów, ale nie wiem którą z nich wybrać...
- Sugeruję Mitsubishi, lub Hondę. Najlepiej Mitsubishi Lancer Sportback.
- Bardzo mi się podobają BMW, chociaż nie są samochodami pochodzącymi z Japonii. Chociaż ten wybór był niezły, synu.
- Najbliższe salony BMW są dalej niż Mitsubishi więc możemy jechać teraz.
- Dobrze synu.
1 5 1
2010-03-02T20:37:54+01:00
-Cześć Tato ,kupimy nowy samochód ? -zagadał Tomek
-Cześć synu, możemy kupić ,myślałem nad Fordem .-odpowiedział tata
-Wiesz, BMW wydaję się być fajniejsze .-odparł syn
-A może Audi ,jest nawet ładny ,tani i jest szybki.-dodał ojciec
Syn na to :
-Tyle tych marek : Volkswagen ,Peugeot, Opel ,Renault ...
- Chyba poczekamy jeszcze z kupnem samochodu .-zadecydował tata
-No dobrze tato .-zgodził się z tatą ,syn.