Odpowiedzi

2010-03-02T20:01:35+01:00
1.Dobre serce
2.Ktoś jest wytrzymały
3.to samo co w 2
4.Ktoś się stresuje boi.
5.Ktoś widzi wszystko na różowo (czyli wszystko jest fajne i wgl)
6.tłusty rok ? nie słyszałam.

Nie da się tego określić w jednym zdaniu chyba że opowiadanie .
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T20:02:52+01:00
Złote serce- ktoś kto jest szczodry
zimną krew- ktoś to zachowuję się odpowiedzialnie i rozważnie w danej sytuacji
nerwy ze stali- ktoś kto ma mocne nerwy
nogi jak z waty- ktoś kto się boi wszystkiego
różowe okulary- widzenie świata w samych pozytywach
tłusty rok- rok bardzo obfity w dobre wiadomości, rzeczy materialne