Odpowiedzi

2010-03-02T20:02:01+01:00
1.Skawiński czytając "Pana Tadeusza" poczuł bliskość ojczyzny. Myślami przenosił się do rodzinnej wsi, jednak nie mógł przypomnieć sobie bliskich.

2. Skawińskiemu na wyspie towarzyszyło bezpieczeństwo, szczęście, spokój. Każde kolejne dni na wyspie mijały podobnie. Morze wprawiało latarnika w stan zadumania. Piękno widoku z wieży powodowało, że Skawiński rozmarzał nad własnym szczęściem.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:04:27+01:00
Skawinski byl ucieszony posada latarnika. Wiedzial ze to nie jest trudna praca Cieszyl sie ze bedzie tam spokojnie i cicho.Byl bardzo szczesliwy.Wiedzial ze rozpocznie kolejny etap zycia. Mężczyźnie spadł kamień z serca, odetchnął. wiedzial ze znalazł w końcu miejsce, które może zastąpić jego dom i gdzie może być szczęśliwy i nie bedzie juz musial prowadzic meczacej tulaczki. Poczuł ze moze byc mu tam dobrze.


nic innnego nie wymyslilam ale mam to z lekcji pozdrawiam ;))
12 3 12