Odpowiedzi

2009-10-20T12:36:22+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T12:36:28+02:00
Myślę, że kura, ponieważ jajko nie mogło przejść procesu ewolucji. Zmiany mogły nastąpić jedynie przez ewolucję, a żeby zmieniło się jajko, wpierw musiała zmienić się kura. Dinozaury nie wyszły na ląd w postaci jajka, tylko przebyły najpierw skomplikowany proces ewolucji w postaci dorosłej.
Niektórzy jednak twierdzą, że kolo nie ma początku, ale to nie jest odpowiedź na to pytanie.
2 4 2
2009-10-20T13:25:58+02:00
Jeżeli kura byłaby pierwsza to nic z tego bo musiały by być 2 kury do dalszego rozwoju a jeżeli jajko było by pierwsze to do dalszego rozwoju potrzebne byłyby dwa jajka tego nieda się wyjaśnić.
2 3 2