Zad.1
a) Wyznacz f ze wzoru: P=e*f/2
b) Wyznacz y ze wzoru: K= b(x+y+z)/4

zad.2, Oblicz
√1 17/64 * (-2)² -1,3:3 9/10

(pierwiastek z jeden i siedemnaście sześćdziesiątych czwartych razy minus dwa do potęgi drugiej minus jeden i trzy dziesiąte podzielić przez trzy i dziewięć dziesiątych :) - tak dla jasności ;D

2

Odpowiedzi

2010-03-02T20:08:02+01:00
Zad1 a) p=e*f/2 |*2
2p=e*f |:e
2p/e=f

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:24:07+01:00
1.
a) P=e*f/2 I *2 -oznacza ze mnoże przez 2
2P=e*f I /2 - dzielę przez 2
2P/e=f
f=2P/e

b) K= b(x+y+z)/4 I*4 mnoże przez 4
4K=bx+by+bz
4K-bx-bz=by I /b dziele przez b
4K/b-x-z=y

zad2
pierwiastek z (81/64) *4-1/3=9/8*4-1/3=9/2-1/3=27/6-2/6=25/6=4 i 1/6
81/64 to nie to samo co 9/8