Odpowiedzi

2009-10-20T12:52:50+02:00
3³ × [1/9]³=3³x3⁻⁶=3⁻³=1/3³=1/27
4² ×[1/16]²=4² ×[1/4²]²=4² × 4⁻⁴=4⁻²=1/16
5¹×[1/125]¹=5 x 1/(5x25)=5/5³=5⁻2=1/25
6²×[1/36]²=6²×[1/6²]²=6²× 6⁻⁴=6⁻²=1/36
[2/3]²×[3/4]²=(2²x3²)/(3x4²)=(2²/2⁴)x3=3x2⁻²=3/4
[3²]³÷3³=3⁶/3³=3³=27
[2,8]²×[5/14]²=[14/5]²×[5/14]²=[14/5×5/14]²=1²=1

Pozdrawiam

Hans

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T12:55:22+02:00
Zad.1] =3³×[1/9]³=3³×1/729=27/729=1/27 zad.2=16×1/256=16/256=1/16 zad.3=5×1/125=5/125=1/25 zad.4=36×1/1296=36/1296=1/36 zad.5=4/9×9/16=1/4 zad.6=9³:27=729:27=27 zad.7=[14/5 ]²×[5/14 ]²=196/25×25/196=1 znak / tp kreska ułamkowa-pozdrawiam
1 5 1