Odpowiedzi

2010-03-02T20:05:14+01:00
Prawdziwy przyjaciel ci zawsze pomoże jestes w trudnej sytuacji
Pocieszy cie jak ci zle
nie powie o twoich problemach innym osobom..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:05:39+01:00
1-gdy jesteśmy chorzy tylko prawdziwy przyjaciel poświęci swój czas nam
2-kiedy dostaniemy złą ocenę i będziemy smutni prawdziwy przyjaciel nas pocieszy
3-kiedy stracimy bliską nam osobę prawdziwy przyjaciel pomoże się z tym uporać
4-kiedy będziemy mieć złamane serce prawdziwy przyjaciel nie poleci do naszej dziewczyny/chłopaka tylko zje z nami lody
5-kiedy będziemy potrzebować jakiejkolwiek pomocy dostaniemy ją od prawdziwego przyjaciela