Odpowiedzi

2010-03-02T20:05:44+01:00
Fotosynteza to biochemiczny proces prowadzący do przemiany słonecznej energii świetlnej w energię chemiczną istot żywych. Cała energia zawarta w paliwach kopalnych (np. węgiel, ropa) właśnie pochodzi z procesu fotosyntezy, która zachodziła w roślinach przez miliony lat. Skład atmosfery Ziemi, a szczególnie obecność w niej nietrwałego tlenu, jest również skutkiem fotosyntezy.
2010-03-02T20:05:45+01:00
Fotosynteza-proces wytwarzania związków organicznych (glukozy) z dwutlenkiem węgla i wody zachodzący pod wpływem wody.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:06:22+01:00
Fotosynteza jest to proces w którym rosliny pobierją pokarm poprzez wode ,promiene świetlne oraz zielony barwnik.

pozdro:)