Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T16:51:31+01:00
Zakupy!
Wczoraj chciałam iśc z przyjaciółką do centrum handlowego po spodnie. Lecz ona powiedziała ze nie bo akurrat ,,haruje jak wół".Chciałam iśc sama ale bałam się że sprzedadzą mi ,,Kota w worku", wiec postanowiłam poprosic mamę która z kolei jest ,,pracowita ajk pszczółka" ale po na mysle znalazła dla mnei czasu i mielismy sie wybrac. Wszystk obyło by dobrze gdyby nie moj brat co ,,wisiał na nas jak miecz Damoklesa" -cały cas chciał cos od mamy. Wszystk osie udało bo nastepnego dna ,,Wstalismy bladym świtem" by zdąrzyc na pociag do centrum handlowego. Zakupy sie udały jednym slowem ,,róg obfitości"
2010-03-05T19:29:30+01:00
Dzień jak co dzień płynie bardzo szybko. Pokłóciłam się rano z koleżanką. Myślałam sobie że wypadało by ją przeprosić. Gryzło mnie sumienie, ale stwierdziłam że to ja jestem narcyzem. W życiu chyba na mnie tylko czeka puszka Pandory. Sumienie nie dawało mi spokoju więc poszłam ją przeprosić. Widać że dziewczyna ma spartańskie wychowanie. Pogodziłam się z nią i sumienie dało mi spokój. Opanował mnie paniczny strach, ponieważ za chwilę zaczynała się lekcja chemii a ja nic nie umiałam. Jednak pani nie zapytała mnie. Po lekcjach poszłam do domu i wykonałam prometejski czyn. powiedziałam mamie że posprzątam cały salon. I tez tak zrobiłam. Normalnie to były syzyfowe prace. Gdy skończyłam była już 18 godzina. Poszłam wziąć prysznic i zasnęłam śniąc o Polach Elizejskich.

Myślę że pomogłam ... trochę mi to czasu zajęło :P Liczę na naj :**