Odpowiedzi

2010-03-02T20:10:15+01:00
2010-03-02T20:10:23+01:00
To inaczej dekalog. Został on dany nam od Boga, abyśmy przestrzegali prawa w nim zawarte.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:14:58+01:00
Dziesie przykazań Bozych jest to Dekalog.
Przykazania to inaczej prawo pomiędzy zawarte pomiędzy Bogiem ,a ludzmi.
Prawo to obowiazuje od czsu , w którym Mojżesz otrzymał tablice z nimi aż do skończenia świata.
3 4 3