Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:09:05+01:00
Obw = 24cm

2x + 2x+10 = 24
4x = 24 - 10
x = 3,5
x+5 = 8,5

a = x+5
b = x

Rozwiązanie :
P = a × b = 8,5 × 3,5 = 29,75
2010-03-02T20:12:02+01:00
X - bok dłuższy
x-5 - krotszy

24=2x+2x-10
14=4x /:14
x=4/14
x=2/7
2010-03-02T20:13:02+01:00
Obw = 24cm

2x + 2x+10 = 24
4x = 24 - 10
x = 3,5
x+5
3.5+5=8.5
a = x+5
b = x

P = a × b
8,5 × 3,5 = 29,75
Pole wynosi 29.75