Odpowiedzi

2009-10-20T13:06:58+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T13:10:25+02:00
Z zewnętrznego obwodu obliczysz promień obwód=2πr 25cm=2πr czyli r=25/2π znak / to kreska ułamkowa pole dużego koła= πr²=π×25/2π²=π×625/4π²=625/4π teraz to mniejsze koło -z obwodu obliczysz mały promień twój obwód=20,25cm czyli 20,25=2πr czyli r=20,25/2π i teraz to małe pole=πr² czyli to małe pole =π× [20,25/2π ]²=410,0625/4π,,jeśli teraz odejmiemy ten mniejszy promień od wiekszego to obliczymy grubość tej bransolety duże r to 25/2π-małe r czyli -20,25/2π=4,75/6,28 po zamianie π na 3,14 i to daje ≈0,76cm -pozdrawiam