Odpowiedzi

2010-03-02T20:12:18+01:00
Jakie mogą być imprezy ?
Zabawy w wesołym miasteczku ?
jak dorośli spędzają czas z dziećmi ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:13:13+01:00
Pisze o takich jakie kiedyś były w tym programie:
1. Co wkładamy do garnka?
2. Jak inaczej powiesz na kobietę w ciąży?
3. Atrybut wróżki?
4. Co powinno znajdować się w samochodzie ?
5. Książka która doczekała sie ekranizacji?