Odpowiedzi

2010-03-02T20:14:36+01:00
Ilu jeszcze należy zatrudnić ludzi aby wykonać tę pracę w ciągu 4 dni ?

Jeszcze 5.

A ile dni będzie wykonywać tę pracę 8 pracowników ?
5 dni.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:19:00+01:00
5 ludzi --------- 8 dni
x ludzi -------- 4 dni

5/x = 4/8
4x = 5 * 8
4x = 40
x =40 : 4 = 10

Odp.Trzeba jeszcze zatrudnić 5 osób.

5 LUDZI----------- 8 DNI
8LUDZI ---------- X

5/8 = X/8
8 x = 5 * 8
8x = 40
x = 40 : 8 = 5---- tyle dni będzie wykonywać tę pracę 8 osób
4 3 4
2010-03-02T20:20:37+01:00
Nalezy jeszcze zatrudnic 5 ludzi
8 pracownikow bedzie wykonywac ta prace w ciagu 5 dni
1 5 1