Odpowiedzi

2010-03-02T20:16:10+01:00
1 ar = 10m x 10m
16 ar = 160m x 160m
P = 25600m² = a*b
a = 80m
b=?
80*b = 25600 | :80
b = 320m

Szerokość działki wynosi 320 m

:)
2010-03-02T20:16:35+01:00
Pow. 16a = 16*100m2
16a=1600m2
1600m2/80m=20m
odp. ma szerokośc 20m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:16:51+01:00
Prostokatna dzialka ma powierzchnie 16 arow. Jaka szerokosc ma ta dzialka, jesli jest dluga na 80 m??

P = 16a = 16*100 = 1600 m²
a = 80 m - długość działki

b = ? - szerokość działki

P = a*b
1600 m² = 80 m*b

80m*b = 1600 m²
b = 1600 m² : 80 m
b = 20 m
Odp. Szerokość działki wynosi 20 m