Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:24:56+01:00
Jechałam autobusem. Starsza osoba poprosiła mnie, abym ustąpiła jej miejsca; ale ja zła na koleżankę nie chciałam. Udałam, że jej nie widzę i nałożyłam słuchawki na uszy. Po chwili wbiłam wzrok w podłogę. Niestety złość nie wyszła mi na dobre, przez wzrok wbity w podłogę pojechałam 2 przystanki za daleko.
2010-03-02T20:25:39+01:00
Dzisiaj strasznie zezłościłam się na Agnieszkę,ponieważ obmawiała mnie za moimi plecami z Martyną,a przynajmniej tak mnie poinformowała Kaśka. Nie zważając na nic poszłam do Agnieszki i wygarnęłam jej to, co o niej myślałam.Ona spojżała na mnie ze łzami w oczach i powiedziała mi,że wcale tak nie było. Po długiej rozmowie wyjaśniłyśmy sobie wszystko, Kaśce było bardzo wstyd,za to,że roznosi plotki.
1 1 1