Odpowiedzi

2009-10-20T13:47:33+02:00
Ogródek na planie sporządzonym w skali 1:300 jest prostokątem o wymiarach 6cm i 10cm.Oblicz, ile siatki potrzeba na ogrodzenie tego ogródka(nie uwzględniając bramki)


1:300-->1cm-300cm-->1cm-3m

obw prostokąta=2a+2b=2*6cm+2*10cm=12cm+20cm=32cm

32*3m=96m
Na ogrodzenie tego ogródka potrzeba 96m siatki.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T13:48:26+02:00
6cm*300 = 1800cm
10cm*300 = 3000cm

1800*2+3000*2 =3600+6000= 9600cm

potzraba 9600cm siatki czyli 96 m
2009-10-20T13:49:55+02:00
1:300
1cm=0,003km
1cm na planie=3m w rzeczywistosci

Obwód siatki na planie:
2*10cm+2*6cm=32cm

1cm=3m
32cm=xm
x=96m

Odp: na ogrodzenie ogródka potzeba 96 m siatki