Odpowiedzi

2010-03-02T20:31:50+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Cię do rozmowy z podróżnikiem, który własnie skończył podróż po Azji. Spotkanie odbędzie się 27 czerwca 2010 roku w Domu Kultury w Katowicach o godzinie 17:00.
Opiekun ośrodka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:37:08+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam Cię na rozmowę z osobą która dużo podróżowała w Azji. Spotkanie odbędzie się o godzinie 16:30 na ulicy 11 listopada 8/15(wybierzesz sobie) w Warszawie (miasto tez sobie wybierzesz). Mam nadzieję że mnie nie zawiedziesz.
Ania (tez sobie wybierzesz imie)
1 5 1