Odpowiedzi

2009-10-20T14:03:53+02:00
L.poj. l.mn.

M.hrabia hrabie
D hrabiego hrabiów
C hrabiemu hrabiom
B hrabia hrabie
N hrabią hrabiami
Msc hrabi hrabiach
W hrabio hrabie

M sędzia sędzie
D sędzi sędziów
C sędziemu sędziom
B sędzię sędzie
N sędzią sędziami
Msc sędzi sędziach
W sędzio sędzie

Pozdrawiam ;)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T14:18:17+02:00
L.poj. l.mn.

M.hrabia hrabie
D hrabiego hrabiów
C hrabiemu hrabiom
B hrabia hrabie
N hrabią hrabiami
Msc hrabi hrabiach
W hrabio hrabie

M sędzia sędzie
D sędzi sędziów
C sędziemu sędziom
B sędzię sędzie
N sędzią sędziami
Msc sędzi sędziach
W sędzio sędzie
9 3 9