Odpowiedzi

2010-03-02T20:51:05+01:00
Uważam że dekalog stoi w sprzeszeczności z wolnąścią za najcenniejszy dar .
POmaga on człowiekowi zachować ten dar .
to chyba na tyle poozzzzzzzzdryyyy...
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:55:41+01:00
Dekalog nie stoi w sprzeczności z wolnością. Wręcz przeciwnie, Dekalog pomaga człowiekowi żyć w zgodzie z Bogiem. Dekalog to nie jest zbiór zasad które koniecznie trzeba przestrzegać, posiadasz wolną wolę(że tak brzydko się wyrażę, jeden z przywilejów wolności) która wraz z Dekalogiem pozwala człowiekowi na podejmowanie ważnych(przemyślanych) decyzji. Dekalog nie ogranicza wolności człowieka i pozwala mu ją zachować.
7 4 7