1. Popraw błędy stylistyczne:
Pewnego czasu odwiedził go pierwszy duch, duch przyszłych wigili.
Wszyscy na pogrzebie nie byli zmartwieni, że Scroog umarł, wręcz przeciwnie, cieszyli się.
Był na pogrzebie obgadywany.
Po tym czasie Scroog czekał na kolejnego ducha tegorocznej wigilii, ale duch się nie ukazał.
2. Popraw błedy interpukcyjne:
Pewnego dnia kiedy Scroog wchodził do domu na kołatce ukazałą się twarz Marleya.
Scroog nie chciał żeby duchy przychodziły, bał się ich.
Scroog nie chciał żeby przyszedł.
Duch pokazał mu jak go okradają.
Scroog spytał się czy to jeszcze można zmienić, a duch powiedział mu, że tak.
3. Popraw błedy rzeczowe:
Ten duch powiedział, że następny duch przyjdzie jutro o pierwszej w nocy.
Po tym czasie Scroog czekał na kolejnego ducha, ducha tegorocznej wigilii, ale duch się nie ukazał.
Scroog był zły.
Chciał się dowiedzieć kto to, ale duch mu nie powiedział.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:40:28+01:00
1.
Pewnego razu odwiedził go pierwszy z duchów - Duch Przyszłych Świąt Bożego Narodzenia.
Nikt na pogrzebie nie był zmartwiony, że Scrooge umarł, wręcz przeciwnie, wszyscy się cieszyli.
Był obgadywany na pogrzebie.
Po tym Scrooge czekał na kolejnego ducha - Ducha Tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia, ale ten się nie ukazał.
2. Pewnego dnia, kiedy Scrooge wchodził do domu, na kołatce ukazała się twarz Marleya.
Scrooge nie chciał, żeby duchy przychodziły. Bał się ich.
Scrooge nie chciał, żeby przyszedł.
Duch pokazał mu, jak go okradają.
Scroog spytał się, czy to jeszcze można zmienić, a duch powiedział mu, że tak.
3.
Pierwszy duch powiedział, że następny z duchów przyjdzie następnego dnia o pierwszej w nocy.
Po tym Scroog czekał na kolejnego ducha, ducha tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia, ale duch się nie ukazał.
Scroog był złym człowiekiem.
Chciał się dowiedzieć kto to jest, ale duch mu nie powiedział.
2010-03-02T20:42:47+01:00
1.
Pewnego dnia odwiedził go pierwszy duch. Był to duch przyszłych (wg powieści przeszłych :) ) świąt.
Nikt na pogrzebie nie był zmartwiony, że Scroog, wręcz przeciwnie, wszyscy się cieszyli.
Był obgadywany na pogrzebie.
Scrooge czekał na ducha teraźniejszych świąt, lecz on się nie zjawił.

2.
Pewnego dnia kiedy wchodził do domu, na kołatce ukazała się twarz Marley'a.
Scrooge, nie chciał żeby duchy przychodziły, bał się ich.
Scrooge, nie chciał żeby przyszedł.
Duch pokazał mu, jak go okradają.
Scrooge spytał się, czy to mozne zmienić, duch powiedział mu, że tak.

3.
Pierwszy duch powiedział, że kolejny odwiedzi go następnej nocy o 1.
Scrooge czekał na ducha teraźniejszych świąt, lecz duch się nie pojawił.
Scrooge był zdenerwowany.
Chciał się dowiedzieć kto to, lecz duch mu nie odpowiedział na pytanie.