Odpowiedzi

2010-03-02T20:43:00+01:00
We wsztsrkich wyrazach `rz` wystepuje po spółgłoskach ;) a to zasada ortograficzna
2 5 2
2010-03-02T20:43:12+01:00
Po spółgłoskach piszemy rz . t,d,j,w,b,k,ch

-powietrze
-obrzydliwy
-drzemać
-drzwi
-krzywda
-wrześniowy
-dojrzały
-wrzawa
-brzmieć
-rzodkiewka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:46:31+01:00
-powietrze -bo po T
-obrzydliwy -bo po B
-drzemać -bo po D
-drzwi -bo po D
-krzywda-bo po K
-wrześniowy -bo po W
-dojrzały -bo po J
-wrzawa -bo po W
-brzmieć -bo po B
-rzodkiewka - NIE MA ZASADY to wyraz do zapamiętania!

mam nadzieje ze pomoglem:)
2 3 2