Odszukaj tytuły pierwszych pięciu ksiąg Biblii wchodzących w skład Tory?

A dla chętnych to już nie z Historii tylko z Fizyki:

Dyfuzją nazywamy zjawisko samorzutnego mieszania się cząsteczek różnych substancji np .......................
co bo nie wiem piszcie

2

Odpowiedzi

  • mlad
  • Początkujący
2009-10-20T14:12:07+02:00
Dyfuzją nazywamy zjawisko samorzutnego mieszania się cząsteczek
różnych substancji np wody z denaturatem.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T15:07:31+02:00
Tytuły pierwszych pięciu ksiąg Biblii wchodzących w skład Tory to:
1. Księga Rodzaju,
2. Księga Wyjścia,
3. Księga Kapłańska,
4. Księga Liczb,
5. Księga Powtórzonego Prawa.


10 5 10