Odpowiedzi

2010-03-02T20:47:32+01:00
Każda gameta wytwarzana przez organizm posiada tylko jeden allel z danej pary alleli genu. Wynika z tego, że każda komórka płciowa musi zawierać po jednym genie z każdej pary alleli.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:47:40+01:00
Prawo czystosci gamet w gametach znajduje sie zawszepo jednym z par alleli warunkujacych okreslona ceche



mam to z zeszytu do biologi
nie ze strony
1 5 1