Daję naj za dobre. będę sprawdzała, czy nie z translatora.. jestem z niemaka naj w kl., ale uwierzcie.. czaasu maało ;//:(

Przetłumacz w Partizip Perfekt (przeszły czas)
1. Ty przeprowadziłeś się na wieś.
2. Ona zaczęła robić zadanie domowe.
3. On jeździł na koniu.
4. Wy chodziliście do sklepu codziennie.
5. My pisaliśmy list.
6. Ja biegałam codziennie.

błagam.! tylko za dobrą i szybką daję naj! } nie chce mi się trochę myśleć ! ;dd plisss ;*

2

Odpowiedzi

2010-03-02T20:52:33+01:00
1. du hast im land gefurt
2. sie hat den hausaufgabe begonnen
3. er ist an pferd gefachren
4.
5. wir haben den brif geschriben
6. ich habe jeden tag gelaufen
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T21:03:41+01:00
6.Ich bin Jeden Tag gelauft.
5.Wir haben listen geschriben .
4.Ihr seid das Geschäft Jeden Tag gegangen. czy jakoś tak nie wiem!
3.Er ist nach Reiten gefahren .
2 Sie hat Hausaufgaben gemacht.
1------------------------