Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:52:20+01:00
Przyczyny wewnętrzne: - kryzys władzy cesarskiej (zabójstwa cesarzy i częste zmiany, wojny domowe o władzę) - kryzys gospodarczy - ustały podboje, brakowało niewolników, upadek rzemiosła i miast, brak ochotników do armii rzymskiej.
29 4 29
2010-03-02T20:53:25+01:00
Upadek sesarstwa zachodniorzymskeigo:
"wielka wędróka ludów"
przemeiszczanie sie plemion Europy w kierunku granic cesarstwa, spowodowane najazdem Hunów
80 2 80