Odpowiedzi

2010-03-02T20:54:27+01:00
Zaproszenie

Serdecznie Pana Cezarego Pazurę na apel z okazji 48. rocznicy ustanowienia Międzynarodowego Dnia Teatru. Uroczystość odbędzie się 27 marca b.r. w Teatrze w Krakowie. Prosimy o potwierdzenie przybycia.



Samorząd szkolny
6 3 6
2010-03-02T20:55:02+01:00
Zaproszenie


W imieniu Samorządu Szkolnego mamy zaszczyt zaprosić pana Bartosza
Opanię,na uroczystośc,która odbędzie się w naszej szkole w dniu 27.03.2010r.
z okazji 48 rocznicy ustanowienia Międzynarodowego Dnia Teatru.
Liczymy na pana przybycie.

Za przyjęcie zaproszenia i przybycie z góry dziękujemy.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:58:50+01:00
ZAPROSZENIE


W imieniu Samorządu Szkolnego mam zaszczyt zaprosić Pana Marka Balawajdra na uroczystosć z okazji 48 rocznicy ustanowienia Międzynarodowego Dnia Teatru. Uroczystość odbędzie sie w Warszawie dnia 27.03.2010 o godz.15.30. Zapewniamy atrakcje i mile spędzony czas.

Samorząd Szkolny.
8 4 8