W pewnej szkole przeprowadzono ankiete:CZy wolałbys byc sławnym sportowcem, czy sławnym muzykiem?Sportowcem wolałoby byc 47% pytanych os,ób,a dwie piąte(tutuj to ułamek 2\5) wybrałoby karierę muzyka. Ile procent ankietowanych nie podało zadnej odpowiedzi??
Dzięki z góry.Prosze szczegółowe wytłumaczenie mam to na jutro wiec prosze pomózcie mi!!

2

Odpowiedzi

2010-03-02T20:52:53+01:00
Dwie piąte to 20%
20%+47%=67%
100%-67%=33%
Odp: 33% ankietowanych sie nie wypowiedziało
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:57:52+01:00
2/5 = 40/100 czyli 40% i to jest kariera muzyka
47% wybraloby kariere sportowca
40% + 47% = 87%
100% czyli liczba wszytskich ankietowanych
100% - 87% = 13%

nie podalo zadnej odpowiedzi 13% ankietowanych