Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:55:17+01:00
Czytanie bibli od czytania lektur poucza nas katolików jak żyć jak jezus kiedyś żył lektury mało nawiązują do chrześciaizmu i bibli tak .
2 5 2
2010-03-02T20:55:27+01:00
Biblia jest święta i zawiera dzieje Chrystusa.A lektury opowiadają wymyślone historie które się przerabia na przedmiotach np. na j.polskim.
3 4 3
2010-03-02T20:55:45+01:00
Biblia jest swięa i okazuje prawde z dawnego swiata w któej zyl jezus chrystu , dlatego musimy ja czytac z powaga i szacunkiem .
3 4 3