Odpowiedzi

2010-03-02T21:02:04+01:00
-Szpice i łuki 1927
-Czarne relacje 1924
-Czarne Muśnięcia I - 1913
Czarna Plama - 1921
Czarna Plama - 1912
Cossacks - 1910-11
Barwne Życie - 1907
Cmentarz w Kochel - 1909
Arabowie I - 1909
Akwarela (Numer 13) - 1913
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:02:13+01:00
- Impresja
- Improwizacja
- Obraz z czerwoną plamą
- Biała kreska
- Kilka kół
- Akcent w różu
- Trzy różnobarwne postaci
- Akwarel
- Arabowie I
- Barwne Życie
- Cmentarz w Kochel
- Cossacks
-