Odpowiedzi

2010-03-02T20:58:28+01:00
Http://www.swiatpodrozy.pl/mapy/AzjaFiz/AzjaFiz.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/94/Asia-administrative_map.png/700px-Asia-administrative_map.png
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:58:51+01:00
Http://student.agh.edu.pl/~wafrancz/aleks/obrazki/azja%20mapa.jpg

Zapisać i powiększyć.


http://www.travelplanet.pl/dbphotos/przewodnik/3_Mapa_Azja%20i%20Rosja.gif

http://www.dookolaswiata.pl/kraje/azja/azja-mapa.gif
1 5 1
2010-03-02T21:00:35+01:00
Ta: http://www.swiatpodrozy.pl/mapy/AzjaFiz/AzjaFiz.jpg
albo ta: http://www.zgapa.pl/zgapedia/data_pictures/_uploads_wiki/a/Azja_mapa_polityczna.png
1 5 1