Odpowiedzi

2010-03-02T20:59:18+01:00
Napewno kim był co robił jakie były jego kontakty z Jezusem rodzina jego status spoleczny jego praca itp
1 3 1
2010-03-02T21:00:34+01:00
Pszedewszytkim całą jego charakterystykę kiedy się urodził itd.
potem co czynił gdzie mieszkał kim był itd jeszcze najdrobniejsze szczeguły bo lubią byc :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:56:39+01:00
To jeszcze zależy od poziomu :)
Brałam w takim konkursie udział , ale z ewangelii św. Łukasza.
Musisz przeczytać tą Ewangelię (św. Jana) i nauczyć się na pamięć co ważniejszych cytatów, co robił Jezus itd.

W drugim poziomie dochodzi do przeczytania chyba Książka o tym świętym.

Mam nadzieję, że pomogłam ;D