Odpowiedzi

2010-03-02T21:01:50+01:00
2800/10=280
2800x+x/2*280=2940x *-razy
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:02:46+01:00
X=ilosc komputerów
2800zł=cena 1 komputera

2800x=wartość komputerów

½x=ilość zakupionych drukarek
2800:10=280zł=cena 1 drukarki

280×½x=140x=wartość drukarek
zapłacił:2800x+140x=2940xzł
36 4 36
2010-03-02T21:03:49+01:00
X ilość komputerów
y=½x- ilość drukarek

x*2800+ ½x* 1/10 *2800= 2800x +140x= 2940x

ile zapłaci zależy od tego ile komputerów kupi
14 2 14