Odpowiedzi

2010-03-02T21:03:46+01:00
Nie wiem o co Ci chodzi z panem ale mam tutaj inny wierz może będzie dobry i się spodoba

Na czerwonej trawce
pasły się dmuchawce
jeden porwał wiatr
drugi z nieba spadł
trzeci gdzieś tam w niebie
szuka samego siebie
czwarty zrobił wielkie oczy
bo go piaty na taczce toczy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:11:43+01:00
Panie !
to ty stworzyłeś te wszystkie piękne rzeczy
nikt temu nie zaprzeczy
jesteś pełen miłosiedzia
i okazujesz nam grzesznikom tyle serca...
raz chcemy płakać
raz krzyczeć z euforii topimy nasze nieszczęście
w spazmatycznym uosobieniu
jesteśmy na bezdrożu
utopieni w smutkach słotu melancholi pokoleń
które bez pasji i bez celu
błąkają się we mgle porannych obowiązków
czy wyjdą z nich kiedyś
to się okaże
w rozliczeniu naszym
bo tak łatwo skrzywdzić innych
a tak trudno wyrwać się ze szponów nałogów naszych
strachu który nie chce nas opuścić
musimy go przezwyciężyć
przestać już błądzić
bo przyznajmy się szczerze
nigdy nie pomyśleliśmy co Stwórca o tym sądzi
a On patrzy z góry
nie dowierzając co my robimya my poprostu się boimy
miejmy wzgląd w siebie inaczej nigdy ie dostąpimy tego szcześcia w niebie.




sama piszę tą grafomanię także spoko