Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:07:55+01:00
Kasia zawsze była inteligentną dziewczynką. Nigdy nie dostała zadnej zlej oceny ani uwagi. Była kulturalna i wiedziala jak zachowac sie w danej sytuacji. Bezbłednie roziązywała różne łamigłowki zagadki itp. Jej rodzice oraz nauczyciele zauważyli ze kasia jest niezywkle madra w 6 klasie podstawowki. postanowili ze kasia bedzie brala udzial w konkursach i olimpiadach naukowych. kasi ten pomysl bardzo sie spodobal. dziewczynka miala swietne wyniki zawsze wracala z konursu z dyplomem medalem czy innym wyroznieniem. dziewczynka mimo tego ze uczyla sie najlepiej w klasie nie uwazala sie za lepsza. byla lubiana przez wszystkich. jest mi milo ze mam tak inteligentna kolezanke jak kasia.

ps. mozesz troche pozmeniac np powtarza sie czesto slowo ;kasia; powstawiaj np. dziewczyna uczennica itp:)
1 5 1
2010-03-02T21:19:30+01:00
Ola zawsze była mądrą dziewczynką. Nigdy nie dostała zadnej zlej oceny ani uwagi. Była inteligentna i wiedziala jak zachowac sie w danej sytuacji. Bezbłednie roziązywała różne łamigłowki, zagadki itp. Jej rodzice oraz nauczyciele zauważyli ze Ola jest niezywkle zdolna . postanowili ze bedzie brala udzial w konkursach i olimpiadach naukowych.Oli ten pomysl bardzo sie spodobal. dziewczynka miala swietne wyniki zawsze wracala z konursu z dyplomem medalem czy innym wyroznieniem. uczennica mimo tego ze uczyla sie najlepiej w klasie nie uwazala sie za lepsza. byla lubiana przez wszystkich. jest mi milo ze mam tak inteligentna kolezanke jak ola.

przekształciłam to .
1 5 1