Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T21:05:18+01:00
11 + 11+ 11 2/3= 33 i 2/3 km
może pomogłem i licze na naj!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:05:47+01:00
2x11.5=23
11.5+2.75=14.25
2x14.25=28.5
23+28.5=51.5km
2010-03-02T21:29:55+01:00
11km500mx2=23km

odp:Jurek przejedzie 23 km w ciągu 2 godzin


3/4= 1000m:4=250m 250mx3=750m
11km500m+2km750m=14km250m
14km250mx2=28km500m
odp:Tomek przejedzie 28km500m