Wśród podanych niżej liczb jest pięć liczb pierwszych i pięć liczb złożonych.Skreśl liczby złożone (skorzystaj z cech podzielnośći i liczb).


2352 2477 22511 2707 2803 3136 3785 5081 6229 7887



Prosze o pomoc to zadanie z kaktusem (na plusika :D)

3

Odpowiedzi

2009-10-20T14:43:47+02:00
2352 liczba pierwsza
2477 liczba pierwsza
22511 ani do tej ani do tej
2707 liczba pierwsza
2803 liczba pierwsza
3136 liczba złożona
3785 liczba pierwsza
5081 ani ta ani ta
6229 liczba złożona
7887 liczba pierwsza
11 3 11
2009-10-20T14:46:45+02:00
Liczby pierwsze:22511,2707,2803,6229,5081
liczby złożone:2352,2477,3136,3785,7887
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T14:59:07+02:00
Trzeba skreślić następujące liczby: 3785, 2352, 3136, 2477, 7887 czyli liczby pierwsze to: 2803, 2707, 22511, 5081, 6229.
15 4 15