Odpowiedzi

2009-10-20T14:46:02+02:00
6 2/7 + 5 4/5= 6 10/35+ 5 28/35= 12 3/35
8 3/4 + 3 2/5= 8 15/20+3 8/20=12 3/20
10 - 3 1/7=6 6/7
3 1/11 -1 4/22= 2 12/11-1 4/22= 2 24/22-1 4/22=1 10/11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T14:49:52+02:00
6 2\7+5 4\5=6 10\35+5 28\35=11 38\35=12 3\35
8 3\4+3 2\5=8 15\20+3 8\20=11 23\20=12 3\20
10-3 1\7=9 7\7-3 1\7=6 6\7
3 1\11-1 4\22=3 2\22-1 4\22=2 24\22-1 4\22=1 20\22=1 10\11

Nie zamieniałam na ulamki niewlasciwe, bo wyszly by kosmiczne liczby.Mam nadzieje ze dobrze