Odpowiedzi

2010-03-02T21:14:08+01:00
Idżcie do nauczyciela a jak sie boicie to mino wszytko powiedzcie o tym rodzicom
-spróbójcie porozmawiac o tym w klasie
-pójdz to dyrektora szkolyy
-nie zwlekaj idz jak najszybciej do kogos doroslego i o tym powiedz, aby innym sie krzywda nie stała
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:32:03+01:00
Jeśli jesteś nękany w szkole:
- zwróć się do nauczyciela, rodzica lub innej starszej osoby i opowiedz o swoim problemie,
- nie rób niczego sam, bo możesz sobie zaszkodzić,
- unikaj chodzenia pojedynczo, zawsze dopóki problem nie zostanie załatwiony, staraj się chodzić w grupie z przyjaciółmi.