Ułóż wyrazy w kolejności alfabetycznej.

marzymy, podróżach, podróżnicze, książki, których, podróże, przynajmniej, niemożliwe, że, mnóstwo, przypominających, można, podróż, marzycie, najwyższych, szczególnie, przypominają, śniegów, marzy, morzem, wybrzeże, widoków, plaże, brzegi, przez, równie, dużo, może, dżunglę, zwierząt, niektóre, przypominają, żubry, równie, rezerwatów, wybrzeże, góry, stożkowatym, ostrzyca, może, przepiękny, przełom, rzeki, wodospadów, też, podróżą, powtórzymy.

proszę o szybką odpowiedź !!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2010-03-02T21:24:53+01:00
Brzegi, dużo, dżunglę, góry, książki, których, marzy, marzycie, marzymy, mnóstwo, możem, można, może, najwyższych, niektóre niemożliwe,ostrzyca plaże podróż, podróżą podróżach,podróże, podróżnicze powtórzymy, przełom przepiękny przez przynajmniej, przypominają przypominających, rezerwatów równie rzeki, stożkowatym szczególnie śniegów też,widoków, wodospadów wybrzeże, zwierząt że żubry

2 razy powtarza się równie i przypominają
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:29:09+01:00
Brzegi, dużo, dżunglę,książki, których, marzy, marzycie, marzymy, mnóstwo, morzem, można, może, najwyższych, niektore niemożliwe,ostrzyca plaże podróż, podróżą podróżach
,podrże, podróżnicze powtorzymy, przełom przepiękny przez przynajmniej, przypominają .przypominających, rezerwatw równie rzeki, stożkowatym szczególnie śniegów też,widoków, wodospadów wybrzeże, zwierząt
że .żubry
2010-03-02T21:32:16+01:00
-brzegi
-dużo
-dżunglę
-góry
-ksiazki
-ktorych
- marzy
-marzycie
-marzymy
-mnóstwo
-morzem
-może
-można
- najwyższch
-niektóre
-niemożliwe
-ostrzyca
-plaże
-podróż
-podróżach
-podróżą
-podróże
-podróżnicze
-powtórzmy
-przełom
-przepiękny
-przez
-przynajmniej
-przypominają
-przypominających
-rezerwatów
-równie
-rzeki
-stożkowatym
-szczególnie
-śniegów
-też
-widoków
-wodospoadów
-wybrzeże
-zwierząt
-że
-żubry