Proszę o przetłumaczenie: wiem że proste hehe ale chce mieć dokładnie przetłumaczone
city,helicopter,town,tram,airport,field,hedge,farm,lake,factory,bridge,canal,lorry,motorway,plane,hill,castle,train,van,lane,pond,coah,road,village,tree,rocks,forest,offices,houses,railway,bush,

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:19:01+01:00
City-miasto,
helicopter-helikopter,
town-miasto/miasteczko,
airport-lotnisko,
field-pole,
farm-farma,
lake-jezioro,
factory- fabryka,
bridge-most,
canal-kanał,
plane-samolot,
hill-wzgórze,
castle-zamek,
train-pociąg,
road-dorga,
village-wioska/wieś,
tree-drzewo,
rocks-kamienie/głazy,
forest-las,
offices-biura,
houses-domy,
bush-krzak,
2010-03-02T21:19:21+01:00
City,helicopter,town,tram,airport,field,hedge,farm,lake,factory,bridge,canal,lorry,motorway,plane,hill,castle,train,van,lane,pond,coah,road,village,tree,rocks,forest,offices,houses,railway,bush,

miasto, helikopter, miasto, tramwaj, lotnisko, żywopłot, farma, jezioro, fabryka, most, kanał, ciężarówka, pociąg, furgonetka, pas ruchu, staw, coah(nie wiem), ulica, wioska, drzewo, skała, las, biura, domy, kolej, krzak
2010-03-02T21:23:40+01:00
Miasto,helikopter,miasteczko,tramwaj,lotnisko,żywopłot,gospodarstwo,jezioro,fabryka,most,kanał,ciężarówka,autostrada,samolot,wzgórze,zamek,pociąg,czoło,aleja,staw,autobus,droga,wieś,drzewo,skały (kamienie),las,biura,domy,kolejowe...,krzak

Proszę :D