Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T14:43:53+02:00
4
5
14
24
34
54
64
74
141
114
411
412
54
53
51
15
25
65
itp.
2009-10-20T15:06:28+02:00
4
5
45
54
√4
√5
∛4
∛5
+ pierwiastki różnych stopni z 4,5,45 i 54
+potęgi cyfr 4i 5 oraz liczb 45 i 54
4! (silnia- 1×2×3×4,czyli iloczyn kolejnych liczb naturalnych)
5! (1×2×3×4×5)
45! (1×2×3×4...×43×44×45)
54!

Mam nadzieje, ze o takie cos chodzilo
1 5 1