Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:23:43+01:00
Ciała rozszerzają się pod wpływem wysokiej temperatury ponieważ im wyższa temperatura tym szybciej cząsteczki poruszają się i uderzają o sibie.
2010-03-02T21:25:33+01:00
Ciała stałe rozszezaja sie pod wplywem ciepla bo gdy wzrasta teperatura to one tak jagby sie topia. To mozna najprosciej zrozumiec na zasadzie lodow gdy jest zimno to lody sa geste tak jagby a gdy wzrasta teperatura to sie topia.

Mam nadzieje ze pomoglam
2010-03-02T21:32:11+01:00
Ponieważ cząsteczki wraz ze wzrostem temperatury mają większą energię kinetyczną.