Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:25:29+01:00
Obyczaje i zwyczaje
święta
gościnność
kultura
znajomi
dom
rodzina
1 2 1
2010-03-02T21:29:57+01:00
Kiedy byłam na Jamajce bardzo tęskniłam za domem , rodziną. Nie wiedziałam jak szybko uda mi się wrócić do ojczyzny, i czy mi się to wogóle uda. Zgubiłam paszport. Nic mi sensnego nie przychodzilo do głowy co mam uczynić. Zero telefonu, internetu. To było okropne .Nie miałam jak się skontaktować z ludźmi. Upokazajace uczucie . Po wielu tygodniach znalazłam pracę i coraz bardziej tęsnilłam za przyjaciółmi. Nie wrócilłam. Zostałam tam. Odwiedzali mnie wszyscy znajomi. To bylo dla mnie bardzo wazne.
1 2 1