Odpowiedzi

2010-03-02T21:27:50+01:00
1.odmienne
przymiotne
liczebne
2. nieodmienne
przysłowne



osobowe
zwrotne
dzierżawcze
wskazujące
pytajne
względne
nieokreślone
przeczące
upowszechniające
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:30:27+01:00
Podział zaimków ze względu na funkcje:
*rzeczowne:ja, ty, on, ona, ono, my, wy, oni, one, kto?
*przymiotne:mój, swój, twój, czyj, jej, jego, nasz, wasz
*przysłowne:(jedyne nieodmienne):tak, tu, wtedy, gdzie, kiedy
*liczebne:ile, tyle, kilka.
13 4 13