Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:30:29+01:00
Możecie narysować klawiature od fortepianu< czy na czym on tam grał> z bibuły nutki i z korektora. i na tych klawiszach ponapisywać kim był. Jak coś więcej to pisz.
2010-03-02T21:32:46+01:00
Mozesz naszkicować po lewej Chopina obok na takim podtrzymywaczy zeszyt z nutami - pastelami, akwarelami, a dookoła nutki z origami:]
2010-03-02T21:51:52+01:00
Sluchaj najlepiej wytnij(sam/a narysoj) jego glowe a w niej tekst...piosenki...i... giTTT