Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:28:40+01:00
Wozy - wóz
łodzie - łódź
podwozie (to jest liczba pojedyncza)
miody - miód
ogrody - ogród
stwory - stwór
nastroje - nastrój
niepokoje - niepokój
narody - naród
zbiory - zbiór
utwory - utwór
sposoby - sposób
zachody - zachód
wzory - wzór
wyroby - wyrób

Wszędzie się "o" zamienia na "ó"
2010-03-02T21:30:52+01:00
Wozy-wóz
łodzie- łódź
podwozie- podwóz
miody- miód
ogrody- ogród
stwory- stwór
nastroje- nastrój
niepokoje- niepokój
narody- naród
zbiory- zbiór
utwory- utwór
sposoby- posób
zachody- zachód
wzory wzór
wybory- wybór
wszędzie podkreślisz o,ó